پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118461
امام جمعه فارسان گفت خبرنگاران نبض تپنده و زبان رساي جامعه هستند.
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 3220

 

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،حجت‌الاسلام و المسلمين حسين جمالي زاده  با اشاره به اينکه شهيد صارمي به دليل وفاداري، فداکاري، تعهد و پشتکاري که داشتند اسوه و الگو براي همه خبر نگاران در انجام رسالت خطير خبرنگاري شد و امروز 17 مرداد با شهادت اين خبرنگار ، روز خبرنگار ناميده شده است.

امام جمعه فارسان با اشاره به اينکه 17 مرداد فرصت مناسبي براي قدرداني از فداکاري شهيد صارمي و ديگر خبرنگاران شهيد دوران دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: اين روز فرصت مناسبي براي يادآوري رسالت خطير خبرنگاري است که مهم‌ترين رسالت خبرنگاران اطلاع‌رساني دقيق، صحيح و شفاف‌سازي است.

جمالي زاده با اشاره به اينکه حفظ آرمان‌هاي انقلاب اسلامي يکي از رسالت‌هاي خبرنگاران انقلابي است، تصريح کرد: خبرنگار بايد متعهد، فداکار، داراي پشتکار قوي و ... باشد، زيرا خبرنگاران با افکار عمومي جامعه سروکار دارند.

وي با بيان اينکه خبرنگاران مي‌توانند بر افکار عمومي جامعه تأثيرگذار باشند و بايد بدانند که چه موضوعاتي را در جامعه بايد دنبال کنند، اضافه کرد: خبرنگاران دراستان و شهرستان فارسان بايد روي موضوعاتي نظير اشتغال جوانان، مسئله طلاق، اعتياد، جذب سرمايه‌گذاري، جلوگيري از اسراف، زدوبندهاي اداري، تملق و چاپلوسي و ... براي پيشرفت استان و شهرستان کار کنند.

امام جمعه فارسان با بيان اينکه خبرنگاران بايد مشکلات جامعه را واقع‌بينانه بدون بزرگ‌نمايي و کوچک‌نمايي پوشش دهند، متذکر شد: خوشبختانه در شهرستان فارسان شاهد رشد اخبار در بخش‌هاي مختلف بوده‌ايم که جا دارد از تمام زحمت‌کشان اين عرصه خصو صا خبر نگار صدا و سيما در شهرستان تقدير و تشکر کنيم.

وي در ادامه به راه اندازي دفتر خبري صدا و سيماي شهرستان فارسان اشاره کرد و افزود: از افتتاح اين دفتر در شهرستان تاکنون اقدامات خوبي صورت گرفته است و امروز با کمک خبرنگار خدمتگذار اين خطه توانسته ايم حضور شما مردم را در صحنه هاي مختلف به تصوير بکشيم و همه دنيا مردم شهرستان را در صحنه نظاره گر باشند.

در پايان از زحمات محمدي خبر نگار شهرستان فارسان تقدير شد


p

p1 copy

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html